×

رفتینگ

در تور شهرکرد و رفتینگ زاینده رود از یزد با رفتینگ مسیری را طی می کنیم و تجربه هیجان بر روی رود خانه های پر آب و خروشان کشورمان برای ماجراجویانی که به این مکانها برای رفتینگ سفر می کنند لذت بخش است.در تور شهر کرد و رفتینگ زاینده رود از یزد این هیجان را تجربه می کنیم.

طریقه رفتینگ چگونه است؟

با راهنما داخل قایق با امواج خروشان رودخانه پیش می روید، گاهی اوقات فقط کافیست تا پارو را تکان دهید تا جهت شما در رفتینگ عوض شود و مستقیم به جلو در رودخانه حرکت کنید. این امواج در قایقتان شما را تکان می دهد وهیجان رفتینگ را با راهنمایی لیدرتان در تور شهرکرد و رفتینگ زاینده رود از یزد تجربه می کنید.

رودخانه زاینده رود

تور رفتینگ زاینده رود

زاینده رود یا زنده رود به معنی دهنده زندگی است و بزرگترین رودخانه فلات مرکزی ایران است که از کوههای زاگرس مرکزی بخصوص زرد کوه بختیاری سرچشمه گرفته است و هرساله تعداد زیادی گردشگران جهت رفتینگ و یا لذت از طبیعت به این مکان سفر می کنند. تور رفتینگ هر ساله در این مکان برگزار می شود. این تور در استان چهار محال وبختیاری انجام می شود.

سواد جان

در تور شهرکرد و رفتینگ زاینده رود از یزد از سواد جان تا پل زمانخان نزدیک به ۴ ساعت رفتینگ به همراه توقف، استراحت و عکس برداری داریم.

پل زمانخان

پل زمانخان پلی تاریخیست که در دوران صفویه بر روی رود زاینده رود ساخته شده است. پل زمانخان بر روی سه پایه سنگی قرار دارد که دارای دو دهانه قوسی شکل است. این پل از جاذبه های گردشگری استان چهار محال و بختیاری می باشد. مادر این مکان یا نزدیک به آن صبحانه صرف می کنیم.

تور رفتینگ زاینده رود


رفت :هر پنجشنبه ساعت ۲۳ تا آخر شهریور ۱۴۰۳

برگشت:ساعت ۲۳ جمعه ورود به یزد.

قیمت :۸۵۰ تومان

جهت رزرو تماس با ۰۹۱۳۲۵۲۲۰۱۴ ودر صورت تایید، مبلغ تور را به کارت زیر به نام مسعوددهقانی واریز کنید.

۶۰۳۷-۹۹۷۵-۳۵۹۷-۸۸۸۷