×

وان یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است که جمعیتی حدود ششصد هزار نفردارد. شهر وان مرکز استان وان است که در شرق ترکیه همسایه ایران است. این شهر از شمال وغرب به دریاچه وان متصل است. این مردم به زبان کردی کرمانجی سخن می گویند. این شهر به داشتن خانه گربه های سفید با یک چشم آبی و چشم دیگر زرد یا سبزمشهور است. دریاچه وان به رنگ آبی سیر است که گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده وعلت این رنگ به داشتن مقدار زیادی املاح می باشد. تور زمینی وان ترکیه باتوجه به همسایگی ایران از مقاصد مهم گردشگری تورهای خارجی به صورت زمینی می باشد. که با توجه به بازارهای اجناس، و همچنین شهر توریستی با جاذبه های گردشگری یکی از مقاصد مهم گردشگری تور های خارجی به صورت زمینی می باشد.درتور زمینی وان ترکیه از یزد به شرق ترکیه می رویم.

برنامه سفر

تور زمینی وان ترکیه با اتوبوس از یزد ساعت ۱۳:۳۰ظهر شروع می کنیم. و ساعت ۲۰به تهران می رسیم. اتوبوس خوی سوار می شویم و صبح به مرز می رسیم ، صبحانه خورده و به سمت وان ترکیه حرکت می کنیم. تقریبا”ساعت ۱۴/۳۰به هتل می رسیم اتاق تحویل می گیریم و تا بعدازظهر استراحت می کنیم. آماده می شویم تا بعد از ظهر برای گشت شهری بیرون رویم. در تور زمینی وان ترکیه از یزد به شرق ترکیه می رویم.

اولین گشت ساحل وان می باشد که تا شب آنجا می مانیم. صبح فردا به خانه گربه ها و خانه وارونه می رویم. بعد از آن به دریاچه وان و در صورت دلخواه کنار دریاچه قدم می زنیم. و برای صرف ناهار واستراحت به هتل بر می گردیم. و بعد از ظهر تا شب ساحل ادرمیت می باشیم. وفردای آن، که روز سوم و آخرین روز باشد وقت آزاد داریم تا به بازار رفته و در صورت نیاز خرید انجام دهیم.

قیمت تور:۹ میلیون

زمان تور ۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳

مدارک مورد نیاز

اصل پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار و در صورتیکه کسی ممنوع الخروج باشد عواقب آن به عهده خودشان می باشد.

در سفر به شهر وان چه ارزی همراه داشته باشیم؟

خدمات تور:اتوبوس ۲۵ نفره vipرفت و برگشت، بیمه، هتل ۳ ستاره، ۳ وعده صبحانه و راهنما و یک گشت داخل شهر رایگان

جهت رزرو تماس با 09132522014 آقای دهقانی ودر صورت تایید مبلغ رزرو را به کارت شماره زیر واریز نمایید.

سوار بر کشتی تفریحی و عبور از کنارکلیسای آخدامار