×

به لطف و یاری خدای متعال تور زمینی مشهد مقدس با اتوبوس را برگزار می کنیم، وتمامی تلاش را در زمینه بهتر اجرا شدن این تور داریم. هدف ما رضایت کسانی است که دراین تور مشهد مقدس در خدمتشان هستیم.

سعی می کنیم بهترین تور را از نظر کیفیت و ارزانترین را برای شما ارایه دهیم. که تور زمینی مشهد مقدس با اتوبوس vip دارای صندلی تختشو می باشد. هتل انتخاب شده برای شما سه ستاره می باشد. که با این تور ناهار و شام آن رایگان می باشد و هتل شما نزدیک حرم است که با چند دقیقه پیاده روی به حرم می رسید.

تور ما چون به صورت گروهی است نسبتا” ارزان است و چون بلیط اتوبوس نسبت به سایر وسایل حمل و نقل(قطار و هواپیما)ارزانتر می باشد.

تور مشهد مقدس vip

همانگونه که می دانید مشهد بواسطه امام رضا مکانی متبرک است و مردم مسلمان به امید سریع الاجابه بودن دعاهایشان به این مکان مقدس سفر می کنند. وجود امام رضا این شهر را به پر مسافرترین مقصد کشور بدل کرده است. بیش از نود درصد از مسافران این شهر با انگیزه زیارت به این شهر می آیند.

سوغاتی های مشهد

مشهد شهری زیارتی و توریستی می باشد و نمی توان سوغاتی ها ی آن را نادیده گرفت. مشهد هر ساله پذیرای پذیرای تعداد زیادی از هموطنهای عزیز و یا حتی زوار از کشورهای عربی می باشد. چون مردم زیاد در مشهد سوغات می خرند باید دقت لازم را در مورد تقلبی واصل بودن آن در نظر گرفت. این سوغاتی های مشهد از قبیل زعفران، انگشتر، عطر و غیره می باشد. بهترین کار برای خرید سوغاتی اصیل اینست که از فروشگاههای معتبرخریداری کنیم.

سرسره بازی در پارکهای آبی مشهد

تور مشهد مقدس vip

این مکان پر از هیجان است و آرامش خاصی را در این مجتمع های آبی بدست می آورید. با توجه به سن و موقعیت هر کسی می تواند در سرسره های آبی از حرکت آرام تا سرعتی و مارپیچی لذت ببرد.

تاریخ حرکت از یزد:

تاریخ برگشت:

خدمات:اتوبوس رفت و برگشت، هتل آپارتمان نزدیک حرم، سه وعده صبحانه، سه وعده ناهار، سه وعده شام، سه شب و چهار روز اقامت در هتل آپارتمان

قیمت تور:

جهت رزرو تماس با شماره ۰۹۱۳۲۵۲۲۰۱۴ و در صورت تایید، مبلغ تور به کارت شماره زیر واریز کنید.