×

تور زمینی قشم از یزد، رفت وبرگشت با اتوبوس توریستی ۴۴ نفره، ۳ تا ۷م اسفند ۱۴۰۲
زمان حرکت تور زمینی قشم از یزد:پنجشنبه سوم اسفند ساعت ۱۶، برگشت به یزد:بامداد هفتم قبل از ساعت اداری

خدمات تور: رفت و برگشت با اتوبوس، دو شب اقامت در هتل سه ستاره، ترنسفر دریایی به جزیره قشم، هرمز و هنگام، سه وعده صبحانه، سه وعده ناهار(منو بسته) ،
پذیرایی میان وعده ،لیدر مجرب وبیمه

مبلغ تور با صبحانه ۴/۳۰۰ و با ناهار ۵/۲۰۰ می باشد. قیمت دو تخته و سه تخته متفاوت است.در صورت تمایل به بازدید از جزیره هرمز مبلغ ۸۵۰ هزارتومان به مبلغ فوق اضافه می شود.

هزینه ورودیه ها ،تفریحات آبی و شام به عهده گردشگران عزیز می باشد.

حرکت از استادیوم نصیری

جاذبه ها: جزایرهرمز، هنگام و قشم

تنگه شگفت انگیز چاهکوه، تماشای رقص دلفینها، ساحل زیبای جزایر ناز، پارک ساحلی زیتون، دره ستارگان، ساحل زیبای خلیج همیشه فارس، ساحل سرخ، غار اله نمک فیروزه ای، دره رنگین کمان هرمز

جزیره هرمز
جزیره هرمز

مراکز خرید:بازار قدیم قشم، بازار درگهان،مرکز خرید سیتی سنتر

جزیره قشم
جزیره قشم

جهت رزرو تماس با شماره ۰۹۱۳۲۵۲۲۰۱۴ و در صورت تایید، ارسال مبلغ رزرو به کارت زیر به نام مسعود دهقانی محمودآبادی

شماره کارت
شماره کارت

درباره قشم:

جزیره قشم یکی از جزیره های استان هرمزگان است. بعضی جزایر کوچک دیگری هم نزدیک قشم وجود دارند که فاصله کمی با ساحل جزیره دارند و هنگام جزر ومد به ساحل جزیره می پیوندند و می گسلند.همین باعث نامگذاری این چند جزیره کوچک به جزایر ناز شده است.که گویی در پیوستن به جزیره ناز می کنند، که در این میان جزیره هنگام به خاطر نزدیکی به جزیره قشم و زیستگاه دلفین ها، آهو ها وتنها پارک کروکدیل ایران بیشتر از بقیه جذب گردشگر می کند.

زبان اصلی مردم قشم، از ترکیب لهجه بندری و زبان عربی تشکیل شده با گویش جزیرتی صحبت می کنند و لهجه محلی و متداول مردم قشم در شهرها و روستاهای آن تقریبا یکسان است. به طور کلی باید گفت زبان محلی قشمی، آمیخته ای از زبان های عربی، انگلیسی، بندری و فارسی است.

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است با اندازه تقریبا سه برابر جزیره کیش. در قشم سیتی سنترها، قلعه پرتغالی ها و مراکز تفریحی و مراکز خرید لوکس وجود دارند. در تور قشم از بازار درگهان که بازار قدیم آن مرکز عمده فروشی لباس است میتوان خرید کرد.

بندر لافت در شمال غربی جزیره قشم قرار دارد. بافت قدیمی لافت در خور تامل است.