×

تور دو روز ویک شب همدان سفر به قدیمی ترین شهر ایران، پایتخت تاریخ و تمدن می باشد. در تور همدان با اتوبوس VIP از یزد به مکانهای تاریخی، گردشگری و آرامگاهای مشاهیر ایرانی و مراکز خرید همدان سفر می کنیم.در تور همدان با اتوبوس VIP از یزد خاطرات خوشی را برای شما رقم می زنیم.

درباره همدان

شهر همدان مرکز استان همدان می باشد. این شهر از شهرهای غربی و کوهستانی ایران می باشد.ارتفاع همدان از سطح دریا 1900 متر می باشد.همدان از شهرهای کهن ایران می باشد. این شهر اولین پایتخت شاهنشاهی مادها در ایران بود. همدان به دلیل داشتن آثار باستانی پنجمین شهرتوریستی کشور است. همچنین همدان به عنوان یکی از قطبهای گردشگری کشور شناخته می شود. وجود دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه پیام نور همدان، دانشگاه صنعتی همدان و دانشگاه بوعلی سینا از دانشگاههای مشهور این شهر هستند.

شهر همدان چهاردهمین شهر پر جمعیت ایران است. استان همدان به علت همجواری با استانهای لرستان، کردستان، و زنجان دارای گویشورانی به زبانهای لری، کردی، و ترکی می باشد. در حالیکه زبان مردم همدان فارسی می باشد.

در تور همدان از یزد از این مکانها بازدید می کنیم:

آرامگاه ابوعلی سینا، موزه هگمتانه، ترانشه مرکزی دوران اشکانی، موزه سنگ، کلیسای حضرت مریم وگریگوری استپانوس، آرامگاه بابا طاهر عریان، گنبد علویان، آبشار و کتیبه های گنج نامه، تپه عباس آباد(بام همدان)، غار عیصدر(ورودی این جاذبه به عهده گردشگر می باشد)، لالجین (شهر جهانی سفال)وکارگاه سفالگری، بازار گردی(خرید سوغات)و بازدید از بافت سنتی

ابوعلی سینا:

ابوعلی سینا یکی از دانشمندان بزرگ ایرانی است که در بخارا به دنیا آمد.او طبیب، فیلسوف، ریاضی دان، اختر شناس، شیمی دان،زمین شناس، جغرافی دان و شاعر نیز بود. معروفترین القاب ابوعلی سینا شیخ الریس و شرف الملک بود. بوعلی سینا از پزشکان مخصوص دربار ساسانیان بود و مقبره بوعلی سنا از گنبد قابوس الهام گرفته شده است.

خدمات تور :

ترانسفر(اتوبوس وی آی پی)، 2 شب اقامت در اقامتگاهی در بافت قدیم همدان، 2 وعده صبحانه، بیمه، پرداخت تمام ورودیها، میان وعده، راهنمای همراه مجرب، راهنمای محلی مجرب

زمان رفت: 15 شهریور

زمان برگشت به یزد 19 شهریور

قیمت 2450