×

اکثر مردم در ماههای گرم تابستان دوست دارند به مناطق ییلاقی بروند که برای مدتی یا حداقل یک روز آخر هفته را از از گرمای تابستان در امان باشند. ما در این سایت تورهای چند روزه وحتی یکروزه پایان هفته را یرای شما معرفی می کنیم که اگر شغل اداری دارید نیازی حتی به گرفتن مرخصی نباشد. دراین پیج، تور سرعین، اردبیل و آستارا را معرفی می کنیم که مدت زمان آن سه روز می باشد.

برنامه سفر

در تور سرعین، اردبیل و آستارا حرکت ما ساعت 16 با اتوبوس از یزد می باشد که فردا 7 صبح به سرعین می رسیم در طول مسیر چند توقف جهت رفاه مسافرهای محترم تور داریم.حدود چهارده ساعت با توقف به سرعین می رسیم. صبحانه میل می کنیم و بعد از صبحانه به ویلا دره و آب درمانی می رویم. برای صرف ناهار در هتل یا رستوران در خدمت دوستانیم وتا فردا وقت آزاد دارید استراحت کنید یا به بازار بروید.

تور سرعین، اردبیل و آستارا
تور سرعین، اردبیل و آستارا

روز دوم: صبح به سمت اردبیل جنگل فندقلو می رویم از فضای جنگل لذت می بریم و به سمت دریاچه شورابیل حرکت می کنیم. بعد از آن به بقعه شیخ صفی الدین می رویم و بعد از آن ناهار میل می کنیم. وبعد از ناهار به پل معلق هیر می رویم. و بعد از آن برای استراحت به اقامتگاه بر می گردیم. و وقت آزاد جهت رفتن به بازار داریم.

روز سوم: در حقیقت روز سوم آخرین روز تور سرعین، اردبیل وآستارا می باشد. در این روز به سمت گردنه حیران می رویم و از بازار مرزی آستارا دیدن می کنیم و بعد از صرف ناهار به سمت یزد حرکت می کنیم. قابل ذکر است که این تور برای تمام سنین مناسب می باشد.

وسایل اصلی مورد نیاز: شناسنامه برای متاهل ها ولی کارت ملی برای مجرد ها کافی است. یک دست لباس اضافی، داروهای شخصی

خدمات تور: سه وعده صبحانه، یک وعده پذیرایی اتوبوس، هتل سه ستاره، لیدر، بیمه

تاریخ حرکت: ۱۰ مرداد۱۴۰۲

بازگشت :۱۵ مرداد۱۴۰۲

سرمایه گذاری شما تومان

جهت هماهنگی تماس با 09132522014

در صورت تایید، مبلغ رزرو را به کارت شماره زیر واریز کنید.