×

تابستان فرصت خوبی برای رفتن به مسافرت می باشد، مخصوصا در این ایام که دیگر خبری از کرونا نیست. در اینجا برای شما تور ترکیبی فرانسه و سوییس را پیشنهاد می کنیم.

زمان و قیمت تور متعاقبا” اعلام خواهد شد.

فرانسه

فرانسه یکی از سه کشوری است که سواحلی در دریای مدیترانه و هم در اقیانوس اطلس دارد(دو کشور دیگر اسپانیا و مراکش می باشند). فرانسه با کشورهای آندورا، اسپانیا، ایتالیا، سوییس ، آلمان ،لوکزامبورگ و بلژیک مرز زمینی دارد.فرانسه سومین کشور بزرگ در قاره اروپا می باشد.فرانسه بعد از آلمان دومین کشور پر جمعیت در اروپا می باشد.جمعیت فرانسه فراتر از 67 میلیون تن است.فرنسه یکی از کشورهای تاثیر گذار در عرصه فرهنگ می باشدکه قدرت اقتصادی بسیار بالایی داردو هفتمین اقتصاد بزرگ جهان را داراست، همچنین رتبه سوم از نظر ذخایر هسته ای دارد.در تور ترکیبی فرانسه و سوییس به این کشور سفر می کنیم.

سوییس

سوییس در بین کشورهای فرانسه، ایتالیا، اتریش و آلمان محصور شده است. مساحت این کشور 41285 کیلومتر مربع ووسعت خشکیهای آن39997 کیلومتر مربع است. بزرگترین شهرهای سوییس در قسمت فلات آن متمرکز شده اند.سوییس از 26 ایالت تشکیل شده است که “کانتون” خوانده می شوند.جمعیت سوییس 8/570میلیون نفر است. در تور ترکیبی فرانسه و سوییس به این کشور سفر می کنیم.

سیاست سوییس

سوییس تنها کشوری است که دموکراسی مستقیم دارد. دولت این کشور تنها در سال 2016، سیزده بار همه پرسی برگزار کرد. بدین معنی که هر شهروندی قادر است به هر قانونی اعتراض کند. وامکان در خواست اصلاح قانون را داشته باشد.فرهنگ سیاسی غنی و پیشرفته این کشور با پشتوانه تجربیات این کشور در قانون اساسی است. و در سال 1971 زنها حق شرکت در انتخابات دارند و زنها می توانند داوطلبانه عضو ارتش شوند.

سفرنامه تور فرانسه وسوییس

اولین روز از پاریس شروع می کنیم،و از کلیسای نتردام و موزه لوور دیدن می کنیم، واز خیابان شانزه لیزه و طاق پیروزی دیدن می کنیم

دومین روز از تور فرانسه و سوییس از صومعه مریم مقدس و کوه مونس آنیسوس دیدن می کنیم و بعد به کلیسای جامع ریمز، باغ تویلری و سکره کور می رویم.

در سومین روز تور فرانسه وسوییس از شهر استراسبورگ دیدن می کنیم واز دیدن بناها و کلیساهای این شهر لذت می بریم و بعد از صرف ناهارو دیدن کاخ روهان، از پارک اورانژی و پل وبان بازدید می کنیم و در آخر به پاریس بر می گردیم و چهارمین روز از تور فرانسه و سوییس وارد کاخ ورسای یکی دیگر از جاذبه های دیدنی فرانسه می شویم.در تور فرانسه سوییس از این مکانها دیدن می کنیم.