×

اتاقهای اقامتی به سبک سنتی یکی از خدمات اقامتی ما در کویر می باشد . در زمستان از نظر گرمایش مسافران عزیز راحت می باشند. در تابستان با خنکی کولر گازی با گرمای کویرمقابله می کنیم. اتاقهایی مناسب با کویر جهت شب نشینی و اقامت در کویریزد در نظر گرفته ایم، که به صورت سوییت می باشند، که مسافران عزیز بعد از ورود با سیب زمینی و چای آتشین به همراه کیک یزدی پذیرایی می شوند. خدمات اقامتی شب نشینی و اقامت درکویرجهت لذت از فضای کویر، شب نشینی و رصد ستارگان می باشد. که همراه با شام و صبحانه است. وشتر سواری با کمک ساربان، آفرود(سافاری) روی رملهای شنی، موتور چهار چرخ را تجربه می کنید. رانندگی با موتور چهار چرخ به جهت ایمنی در همه جای کویر روی سطح مسطح می باشد.

کویر و بیابان

به طور کلی کویر و بیابان هردو داخل مناطق خشک به وجود می آیند. بیابان خشکترین نقطه یا نواحی در جهان است، اما کویر (که در واقع نمکزار و خاک است)، ممکن است در نواحی نیمه خشک، خشک و بیابانی نیز وجود داشته باشد. بنا براین به طور خلاصه می توان گفت”بیابان” یک سرزمین وسیع است، یا به عبارت بهتر خشک ترین اقلیم در سطح کره زمین و کشورها می باشد، اما “کویر”خاکی تحت تاثیر شدید نمک (نمکزار)و در انواع آب و هوای خشک(نیمه خشک، خشک و بیابانی)وجود دارد. هر کجا که عوامل برای تشکیل آن فراهم باشد ،مانند درجه اول اقلیم خشک، آبهای شور سطحی و زیر زمینی و شوری زمین پدید می آید.

در صورتیکه تعداد نفرات تور بیشتر از 20 نفر باشند، رصد ستارگان با تلسکوپ انجام پذیر است. هر چه زمان به نیمه شب نزدیکتر باشد، ستاره ها بیشتر و نزدیکتر بدون تلسکوپ به نظر می آیند.

هزینه اقامت در اتاق دو تخته 1500هزارتومان باصبحانه

هزینه نفرات سوم و چهارم وپنجم هر کدام 600 تومان اضافه می شود.

هزینه ترنسفر رفت وبرگشت به کویر و ورودی جدا از هزینه اتاق است.

جهت رزرو تماس با 2014 252 0913 و ارسال مبلغ اقامت به کارت شماره 6037997535978887 بانک ملی به نام آقای مسعوددهقانی

کلیه خدمات این سایت با نظارت آژانس مسافرتی ماهورگشت واقع در یزد-خیابان امام-کوچه چهلم-کوچه موزه حیدرزاده می باشد.