×

تور طبیعت گردی تنگ براق یزد

  • تنگ براق جز شهرستانهای اقلید است که از توابع بخش سده به شمار می آید، که در 80 کیلومتری جنوب غربی اقلید قرار دارد وتا شیراز 190 کیلومتر فاصله دارد.تنگ براق از شمال به شهرستان آباده ،از جنوب به شهرستانهای مرودشت وسپیدان واز غرب به استان کهکیلویه و بویر احمد و از شرق به شهرستان خرم بید محدود می شود.تور طبیعت گردی تنگ براق از یزد تور یکروزه می باشد.
  • روستای تنگ براق از سطح دریا 1940 متر ارتفاع دارد و به دلیل موقعیت کوهستانی آن منظره های بسیار زیبایی دارد. تور طبیعت گردی تنگ براق از یزد جزو تورهای یکروزه می باشد.
سیاه چادر عشایر
سیاه چادر عشایر

برنامه سفر

ساعت شش صبح به تنگ براق می رسیم و تا ساعت هشت صبح استراحت می کنیم بعد از استراحت صبحانه صرف می کنیم و بعد از حدود پانزده دقیقه پیاده روی با شیب ملایم به آبشار می رسیم و ساعت یازده به پایین برمی گردیم تا در کنار رودخانه تنی به آب بزنیم و برای صرف ناهار به رستوران می رویم و بعد از ظهر ساعت ۱۶:۳۰ به یزد برمی گردیم.

در توریکروزه طبیت گردی تنگ براق از یزد، رفتن به مناطق خوش آب وهوابا خانواده یا دوستان می تونه لذتبخش باشه سفر در دل کوه به همراه مناظر زیبای باغات با میوه های مختلف ،می تواند خستگی را از تن هر کسی بیرون کند.این روزها که هوا خوبست بهتره به طبیعت برویم واز مناظر زیبای روستای تنگ براق لذت ببریم. به همراه داشتن کفش ولباس مناسب برای آب بازی ضروری است.

تور طبیعت گردی تنگ براق
تور طبیعت گردی تنگ براق

در تنگ براق مجموعه ای از آبشارها و چشمه ها وجود دارد،که هر گردشگری را به خود جذب می کند.بهترین زمان سفر به این شهرستان از اوایل بهار تا اواخر مهرماه است.هر چند روستا در شیب ملایم کوه قرار دارد ولی سفر به اینجا را برای افراد مسن توصیه نمی کنیم.

از سوغاتی های روستای تنگ براق برنج، سیب، وقیصی هستند و وقالی بافی و گلیم بافی جز صنایع دستی این روستا می باشند.

تاریخ حرکت:هر پنجشنبه مرداد ۱۴۰۲ساعت ۲۲ و برگشت ساعت ۲۴ جمعه( ورود به یزد)

خدمات تور:اتوبوس توریستی،صبحانه سلف، ناهار( جوجه کباب)، عصرانه، راهنما، بیمه، و مجوز

گردشگری

قیمت تور ۶۵۰ هزار تومان

جهت رزرو تماس با شماره 09132522014 آقای دهقانی ودر صورت تایید، مبلغ رزرو را به شماره کارت زیر واریز نمایید.