×

کسانی که دوستدار کویر و رملهای شنی آن هستند، می توانند از “سافاری در کویر یزد “با رانندگان حرفه ای آفرود روی رملهای شنی استفاده کنند. ما سافاری با رانندگان حرفه ای آفرود را به صورت هیجان انگیز برای کسانیکه دوستدار هیجان هستند اجرا کنیم. همچنین به صورت معمولی برای افرادی که طالب هیجان نیستند برگزار کنیم. سافاری کویر یزد یکی ازپرطرفدارترین تفریحات کمپ کویری می باشد، که درصد زیادی از کسانی که از کویردیدن مینمایند، از آن بهره می برند.

کویر یزد با توجه به شرایط آب و هوایی خاص و موقعیت ویژه ای که دارد، ظرفیت بسیار مناسبی جهت برگزاری تور سافاری را دارا می باشد. ما سافاری با رانندگان حرفه ای آفرود و شتر سواری را تا قبل از غروب آفتاب انجام می دهیم. چنانچه در تور کویر یزد به دنبال استفاده از تورسافاری با رانندگان حرفه ای آفرود در رملهای کویر یزد می باشید، با ما در ارتباط باشید.

سافاری در کویر یزد
سافاری در کویر یزد

سافاری

سافاری(safari)در لغت به معناي سياحت کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا می باشد و به یک برنامه تور گردشي، اطلاق مي گردد که طي آن شرکت کنندگان در تور توسط انواع خودروها با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد می کنند. يکي از معروفترين انواع تور سافاري، تور صحرا است، که موقعيت و مسير حرکت آن نقاط بياباني و صحرایي می باشد. انواع وسيله نقليه مورد استفاده در اين تورها شامل خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور می باشد. شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است.کمپ کویری یزد با توجه به شرایط آب و هوایی خاص و موقعیت ویژه ای که دارد، ظرفیت بسیار مناسبی جهت برگزاری تور سافاریرا دارا می باشد.

در ادامه عکس سافاری در کویر یزد را مشاهده می نمایید.

باآفرود در کویر یزد
با آفرود در کویر یزد

قیمت تور برای هر نفر یک میلیون تومان

این قیمت برای تورهای بالای سه نفر است.

خدمات تور:

ترنسفر رفت وبرگشت به کویر با آفرود، گشت دریاچه ،سافاری ویژه، ورودی و پذیرایی (چای آتشی و کیک)، شتر سواری یا موتور سواری

جهت رزرو تماس با 09132522014 ودر صورت تایید، هزینه تور به کارت شماره زیر واریز نمایید:

کلیه تور های این سایت بانظارت آژانس مسافرتی ماهورگشت واقع در یزد بلوار جهاد ، ساختمان سپهر می باشد.