×

جزیزه کیش به خاطر موقعیت ویژه جغرافیایی که دارد هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران می باشد. اگر طالب تور ارزان هستید، بهترین موقع سفر به کیش اوایل اردیبهشت تا اواخر شهریور می باشد. چون هوا گرم است و میانگین دمای هوا بالای 35 درجه و رطوبت نزدیک 70 درصد است. ولی اگر در پاییز و زمستان به جزیره کیش سفر می کنید هزینه پرواز 50 درصد واقامتگاهها 100 درصد گرانتر خواهند بود. آب وهوا دراین فصل بسیار مطلوب است و جزیره کیش شلوغ می باشد که در این ایام ما تور گروهی جزیره کیش با اتوبوس VIP اجرا می کنیم.

سایتهای دیدنی تفریحی کیش

جاهای دیدنی کیش را می توانید با اجاره کردن اتومبیلهای لوکس بازدید کنید. این جاهای دیدنی شامل شهر تاریخی حریره، آب انبار سنتی، شهر زیر زمینی کاریز و غیره می باشد.اسکی روی آب، تیوب سواری، غواصی و کیبل اسکی، پارک دلفینهای کیش، روستای گردشگری باغو کیش از تفریحات دریایی کیش هیستند.که در تور جزیره کیش با اتوبوس به این جزیره سفر می کنیم.

مراکز خرید کیش

علاوه بر سایتهای تفریحی و دیدنی کیش نظاره مکانهای خرید کیش هم خالی از لطف نیست. مغازه های لوکسی که بتوانید هر نوع وسیله دلخواهتان را تهیه کنید، از کیف و کفش گرفته تا وسایل برقی و رایانه ای. این مکانها عبارتند از:

مکز خرید پردیس 1و2: دراین مرکز بازدید کنندگان محترم می توانند انواع وسایل برقی، کیف وکفش، ساعت ، لولزم آرایشی، بهداشتی و انواع پوشاک برای سنین مختلف تهیه کنید. این مرکز خرید در شرق جزیره و مقابل پارک هنگام قرار دارد.

مرکز تجاری کیش:

در این مرکز نمایندگی برخی برندهای خارجی پوشاک وجود دارد، همچنین در این مرکز انواع قطعات رایانه ای موجود می باشد. ای مرکز در قسمت توریستی جزیره کیش وجود دارد.

مرکز خرید دامون کیش:

دراین مرکز طلا و زیور آلات، انواع مواد غذایی، لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی وجود دارد.

بازار عربهای کیش:

این بازار به بازار ارزان کیش معروف است و اجناس این بازار کیفیت اجناس لوکس را ندارند. این بازار نزدیک پارک ساحلی میر مهنا می باشد.

رفت:۲ اسفندماه ۱۴۰۲

برگشت به یزد :۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

خدمات:اتوبوس توریستی، چهار وعده صبحانه سلف سرویس، سه وعده ناهار، سه شب اقامت هتل ساحلی روبروی ساحل مرجان، شناور دریایی رفت و برگشت، گشت جزیره رایگان به همراه ۵ آیتم، تخفیفات گردشگری دریایی و جنگ شبانه

قیمت توربا صبحانه ۴/۹۵۰

قیمت تور با ناهار ۵/۷۰۰

شام به عهده گردشگران عزیز می باشد.