×

کویر،آنجا که آسمان و زمین به هم می پیوندند. کویرنوردی آرامش خاصی می دهد. کویر نوردی یزد همراه با سافاری، شتر سواری. کویر گردی خاطره ایست به یاد ماندنی

کویر نوردی یزد ، شتر سواری،سافاری، در این تور می توان درک کرد، کویر با پهنه های وسیعی که هیچ ساختمانی وسعت آن را محدود نمی سازد و آسمانی که تا چشم کار می کند عمیق است و پر ستاره.آدمی را از سطح که پر فریب و بس خالی است، به عمق که جان بخش و بی ریاست می برد. روزو شب کویر جمع ضدیند، روزهای کویر آتش خیز و شبهایش ستاره ریز است، آفتاب کویر می سوزاند و مهتاب آن جان به تنگنا آمده را باآسمان صمیمیت وصداقت پیوند می زند.

کویر نه تنها نشانه بخل طبیعت و تنگدستی آسمان برای بارش بر پهنه ای وسیع نیست، بلکه دریایی از سخاوت بی حد و اندازه پروردگار عالم است، که فوج فوج شن، آسمان آسمان ستاره و دریا دریا سکوت نثار این بخش از کره خاکی کرده و آن را در اختیار انسان قرار داده است.

جمع خانوادگی در کویر
جمع خانوادگی در کویر

علت پر مخاطب بودن کویر


علت اینست که کویرها به دوراز شلوغی شهرها هستند و علت دیگر دارا بودن روزهایی با آسمان آبی  پاک و شب هایی پر ستاره است، که آن را تبدیل به یکی ازمناطق گردشگری طبیعی پرمخاطب کرده است و در این ایام از سال سفرهای بسیاری به کویر ها با استفاده از تورکویر نوردی انجام می شود. پیاده روی در کویر بر روی رملهای شنی آرامش خاصی به انسان می دهد، که پس از بازگشت به شهر بیشتر متوجه آن خواهید شد.

حدود یک چهارم مساحت ایران را کویر و بیابان تشکیل می دهد و گردشگران کویردوست، معمولا در فصول پاییز و زمستان، برای چند روزی عازم این مناطق می شوند. خوشبختانه در کویری که هدف کویر نوردی مااست، حیوانات وحشی وجود ندارند. چون این کویر بخشی از کویر لوت است وغذایی برای این حیوانات جهت تغذیه وجود ندارد.

سافاری در کویر یزد
آفرود در کویر یزد

در ماه های سرد سال، گرچه از گرمای سوزان تابستانی کویر خبری نیست، اما باید مراقب شب های سرد کویر بود، که ما اتاقهای راحتی برای این منظور داریم. در روزهای گرم سال استفاده از کلاه نقاب دار،عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب لازم است.

موتور سواری در کویر یزد
موتور سواری در کویر یزد
شتر سواری در کویر یزد
شتر سواری در کویر یزد

قیمت هر نفر : بزرگسال 750هزار تومان، کودک 2 تا 6 سال 450هزارتومان و نوزاد 50تومان می باشد.

خدمات تور: شتر سواری یا موتور سواری، راهنمای گردشگری، بیمه، ترنسفررفت وبرگشت، پرداخت ورودی، میان وعده

در صورت تمایل به سافاری با رانندگان حرفه ای آفرود هزینه آن به تور اضافه می شود.

جهت رزرو تماس با آقای دهقانی به شماره 09132522014 و ارسال مبلغ تور
به شماره کارت6037997535978887 بانک ملی به نام مسعود دهقانی

کلیه تور های این سایت با نظارت آژانس مسافرتی ماهورگشت واقع در یزد-خیابان امام-کوچه چهل-کوچه موزه حیدرزاده می باشد..